Det finns mer i livet än vad du ser just nu

Har suttit hela dagen och spelat The Sims och ännu mer The Sims. The sims 3 är ju också tusentals miljoner gånger roligare än tvåan, haha! Jag sitter just nu och laddar ner miljontals möbler, accessoarer och kläder. Så extremt kul, låter som en nörd. Kanske för att jag är en, haha!
 
Annars så ska jag bara gosa med min katt idag och ta det lugnt, gå på en promenad lite senare också. Är så skönt med helg och att vara utvilad, nu mår jag bra! Önskar er en grym lördag mina fina läsare. Hjärta på er! Bjuder på typ världens sämsta bild på mig själv här under. Vi hörs senare!
 

Kommentarer
Louise

Ditt hår! <3

2012-10-07 09:07:55
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Din hemliga beundrare

Sötis!

2012-10-07 10:45:46
Nilla Nanic

Vad använder du för hårfärg? :D

2012-10-07 11:30:52
URL: http://nillananic.blogg.se
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin