Du är inte ensam, det finns fler som du

Igår hade jag en liten myssöndag vilket resulterade i att jag köpte Ben & Jerry och sedan spelade jag massa The Sims 3 och var uppe till klockan halv ett, tror jag. Trött idag men det var det värt! Sitter och dricker juice atm och lyssnar lite fin musik, ska snart göra mig klar. Jag vill verkligen inte ha skolvecka och har extremt mycket ångest inför just denna, för det är så mycket att göra. I'll do my best, så får det räcka där. Ha en superfin dag ni alla!! ♥
 

Kommentarer
Nathalie

Vad använder du för kamera?

2012-10-08 21:36:53
Anonym

fin bild

2012-10-13 18:10:32
Nilla

Jag såg dig i stan igår! xD

2012-10-14 18:52:46
URL: http://nillananic.blogg.se
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin