I am the who when you call, who's there?

Tänkte ta och berätta lite om mig själv, för glömde helt bort att göra ett inlägg där jag skulle berätta om vem jag är och osv. Ska nog sluta babbla om det, before I get carried away.. haha! Jag är besatt av musik och lever i min egen drömvärld väldigt ofta. Kanske allför ofta, but there's nothing really I can do about it..
 
Jag stänger in mig själv och lyssnar på massa bra band, då verkligheten blir alltför tråkig. Jag gillar vara kreativ och hitta på massa busiga saker, hehe. Jag har också en galen humor, men jag kan också bli extremt djup sometimes! Jag älskar också att inspirera människor att stå för sig själva, because that's important!
 

Kommentarer
Emma

asså jag älskar ditt hår xD

2012-10-07 14:50:48
URL: http://emmasotiz.blogg.se
Din hemliga beundrare

söt du e :D

2012-10-07 16:06:18
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin