The more I see, the less I know

Idag är det fredag, woho! Jag har en himla kort dag men dock förstörs väl den "underbara" skoldagen med ett pretty big so-lektion där efter lunch. Lektionen blir alltid kaos, men tror det ska gå bra. Igår så var jag och skejtade i en ramp tillsammans med en kompis i typ två timmar, det var jättemys och kul.
Även fast jag ställde för höga krav på mig själv och surade ihop där ett tag haha, inte alls typiskt mig! Efter skolan idag så ska jag spela lite gitarr och sjunga, sen ska jag städa lite i mitt rum, cause it's a big mess. Duktig much? Hoppas ni får ha en asbra fredag, för det ska jag ha, iih. Vi hörs senare, take care! 
 

Kommentarer
Matilda

Hej, allt bra?

2012-09-29 09:54:11
URL: http://miimiis.blogg.se
Klara

Uppdatera mera!

2012-09-29 13:37:24
Din hemliga beundrare

kan du inte ha en frågestund? o.o

2012-10-01 16:05:53
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin