Happy News!

Morning, guys! Ska börja så här. Haha, vad lite tid jag fick åt min lilla älskade skateboard i sommar. Under sommaren var jag på ett konfirmationsläger där man fick lära känna Gud osv, it was truly amazing! Hower, jag fick ett glädjebesked i form av ett sms av en helt strålande både konfaledare och ungdomskonsulent idag! Det var hon, jag och några andra följde med på konfan till rampen och där började mitt intresse för skateboard. 
 
Hon ska hålla i KRIK (kristen idrottskontakt) skateboard-träffar som kommer vara på måndagkvällar och det är gratis. Man är alltså i en ramp inomhus, åker och lär sig, hänger lite, lyssnar musik och pratar. Det börjar på måndag och snacka om att jag längtar. Annars har jag mycket andra nyheter också, nyheter som ni inte kan få veta än. Men väldigt väldigt snart om allt går som det ska. Ni kommer bli så förvånade ♥ Det är för bra för att vara sant. Mer får ni inte veta än, kan iallafall säga att någon där uppe har hört mina önskningar och som det verkar nu så går allt väldigt bra. HAPPY!
 

Kommentarer
Nilla Nanic

Fin bild :)

2012-09-15 12:53:35
URL: http://nillananic.blogg.se
Mathilda

Är ditt hår så långt eller är det löshår? kram! :)

2012-09-15 14:04:44
URL: http://miimiis.blogg.se
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin