Hon lever i en dröm, där livet bara var ett spel

Känns som att det var ett tag sen vi hördes av, min kära blogg. Anledningen till den är många! Både måndag och tisdag har jag varit grymt hurtig och gymmat, jag har varit lite olaglig mot min egna kropp och gymmat trots min onda hals. Tror jag fick ta konsekvenserna av det idag, mår inte alls bra och får nog stanna hemma och vila idag. Anyway, imorgon är det tjejkväll på stan.
 
Det är en kväll då typ mångamånga i hela Göteborg (ja, även killar) är på stan och det brukar va sjukt awesome för man träffar så många och stan är öppet länge så är det erbjudanden och allt. Hoppas allt är bra med er! Jag ska försöka få igång den här bloggen nån gång när jag orkar och får inspirationen till det. För just nu är jag bara en ointressant och stressad tonåring, men nu ska jag lägga mig i sängen och sova bort min förkylning och eländet i min kropp..
 

Kommentarer
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin