I've been tired so lately, searching for a place to hide

Haha oj, måste säga att den här veckan gick så sjukt fort. De två första skoldagarna var sega och lame, sen bara flög tiden förbi. Vilket är positivt såklart, idag så skulle hela högstadiet samlas i aulan för att rektorn skulle säga ett par ord. Sedan skulle klassen prata med studievägledaren för att diskutera framtidsplaner och så fick jag även min nyckel till mitt skåp också.
 
Nu så jag faktiskt dra till ICA och köpa nutella or something, känns som jag är värd det nu efter den här veckan faktiskt. Har ont i halsen och så idag, hade helst velat stanna hemma, men ville så gärna få mitt skåpnyckel idag istället för måndag. Imorgon så ska jag åka in till stan med min kompisar, är jättetaggad. Hoppas ni har haft en bra dag sötisar, men nu så är det helg! ♥

Kommentarer
Emma

Hej, allt bra? :D

2012-08-24 17:56:59
URL: http://emmasotiz.blogg.se
Jessica

Sjukt nice blogg!

2012-08-24 18:11:50
URL: http://chessecake.blogg.se
Ditt coola namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (no one will ever know)


Blogg/tumblr/whatever:


Det du har på hjärtat:

Follow me on:
Tumblr
Twitter
Bloglovin